AVINCIS
BRAND IMAGE,
TOTEM & BAR
Colaborarea cu Avincis a luat naștere ca răspuns la nevoile brandului de a concepe un design unic pentru noua sticlă de vinuri în ediție limitată, denumită “Alutus Primus” (un soi nou de viță de vie obținut prin încrucișarea soiului românesc, Băbească Neagră și cel georgian, Saperavi, exclusiv pe Domeniul vila Dobrușa, Podgoria Drăgășani) și pentru un set de produse de mobilier care înglobează un bar și un totem, urmărind a exprima cât mai bine conceptul actual al brandului.

Designul pentru etichetă a fost inspirat de unul dintre tablourile artistului Hamid Nicola Katrib, denumit “The joy chaos”, realizat în 2018, ilustrând o compoziție suprarealistă în care elementele principale sunt paharele.
Clientul a dorit ca acestea să exprime continuitatea istoriei într-o manieră contemporană, fresh și reinterpretată, fapt ce a condus la linii de design stilizate și la alegerea potrivită a materialelor.
Riflajul de lemn de stejar natur folosit la confectionarea mobilierului susține tradiția viticulturii în timp ce blatul din material compozit alb, decupat în forme de chiorchini de struguri, reprezintă maniera contemporană pe care brandul o implementează în prezent în abordarea sa de marketing.