AVINCIS
BRAND IMAGE,
TOTEM & BAR
BRAND IMAGE,
TOTEM & BAR
Colaborarea cu Avincis a luat naștere ca răspuns la nevoile brandului de a concepe un design unic pentru noua sticlă de vinuri în ediție limitată, denumită “Alutus Primus” (un soi nou de viță de vie obținut prin încrucișarea soiului românesc, Băbească Neagră și cel georgian, Saperavi, exclusiv pe Domeniul vila Dobrușa, Podgoria Drăgășani) și pentru un set de produse de mobilier care înglobează un bar și un totem, urmărind a exprima cât mai bine conceptul actual al brandului.
Designul pentru etichetă a fost inspirat de unul dintre tablourile artistului Hamid Nicola Katrib, denumit “The joy chaos”, realizat în 2018, ilustrând o compoziție suprarealistă în care elementele principale sunt paharele.
Designul pentru etichetă a fost inspirat de unul dintre tablourile artistului Hamid Nicola Katrib, denumit “The joy chaos”, realizat în 2018, ilustrând o compoziție suprarealistă în care elementele principale sunt paharele.